навчання фрістайл гонки плавати 200м

У мене є 6 місяців, щоб тренуватися в плаванні (200 м вільним стилем у 50-метровий відкритий басейн). Мій рівень на даний момент-початківець/середній, з досить хорошою технікою. Я повинен зосередитися на тренуваннях на довгих дистанціях, або набори короткі відстані, або поєднання цих двох? Або, може, навіть плавати просто набори 200м на повній швидкості? Якою б гарною тренування для моєї мети? Мій поточний час складає близько 3:30 і мені потрібно опустити її приблизно на хвилину.

+736
Devendra Bhardwaj 10 лист. 2011 р., 15:14:34
29 відповідей

Це гарне відео про те, як це зробити: Як почати гімнастика - підтягування | THENX

Деякі рекомендації про те, як домогтися підтягуючого може бути трохи повна, На мій смак. Вони включають різні захоплення, негативи і т. д. Я не сумніваюся, що це ефективно, але це теж багато роботи і нудно.

Ось більш або менш я отримав одне підтягування (з деякими покращеннями в ретроспективі): Почати робити австралійські підтягування (перевернуті ряди): https://www.youtube.com/watch?v=sJe5xLbxaxg

Сказати вам вдалося зробити 3 з них. Потім пауза протягом 3 хвилин і не більше 3. Повторюйте, поки не зробите 10-15 в цілому. 2 або 3 днів ви повторіть цю тренування.

Коли ви можете робити 8-10 австралійських підтягувань поспіль; перейти на розігрів з австралійських підтягувань, а потім підтягуватися.

Коли ви можете зробити 3 Підтягування у рядку, ви повинні бути в змозі зробити 1 підтягування. Відсутність об'єму-це практична проблема, коли справа доходить до силових тренувань. Це означає, що ви, ймовірно, краще дотримуватися підтягувався, поки ви не можете зробити 3 Підтягування.

Незалежно від того, наскільки сильним ви станете завжди добре робити комбінацію з Австралії і звичайні підтягування. Це тому, що австралійські підтягування краще для постави, в той час як підтягування є більш корисними (функціональними).

Також не забувайте їсти достатню кількість білка, а також вуглеводів і жирів. Краще набратися трохи зайвий жир, коли набирає сили. Цей жир можна буде легко знову втратити пізніше, так як свій трохи більше, м'язи будуть споживати більше енергії.

Нарешті; поки робиш одне підтягування-це велика мета, я також думаю, що ви повинні тренувати інші частини тіла. Я рекомендую вам перевірити запуску програми Сила. В якості альтернативи ви могли б також робити віджимання + присідання.

+979
zlatko gustovic 03 февр. '09 в 4:24

Так, це цілком можливо.

Вправи, такі як присідання складні м'язи вправи, що означає, що вони працюють багато м'язів одночасно. Вони, як правило, розглядається як "повинно бути", тому що вони працюють дуже багато м'язів, і зазвичай дають хороші результати.

Інші вправи-це те, що називається "ізоляція" вправи, так як вони в основному працюють одні групи м'язів одночасно. Можна, звичайно, створити програму, яка в основному складається з вправ ізоляції, яка буде працювати ті ж м'язи, як у вправі суміш.

Оскільки у вас є умова, я б зібрала програму, а потім зробити з ліцензованим фізіотерапевтом або іншим медичним працівником і мати їх оцінити (або навіть допомогти вам створити його). Остання річ ви хочете зробити, це несвідомо палицею у вправи, які завдадуть більше шкоди, ніж користі.

+925
ACluelessProgramer 8 жовт. 2013 р., 19:10:31

Питання до того, скільки досвіду підйому у вас є? Якщо ви абсолютно нової для підйому, то я б порадив робити Стартової програми сили, щоб відновити сили так швидко, як ви можете. Це вимагає не більше 3 повні тренування тіла на тиждень.

Тому я пропоную стартову силу по відношенню до інших альтернатив для вас буде за влада зачищає. Очищає влади мають велике надлишок, щоб отримати, що вибуховий початок. Ви можете побачити в загальних рисах програму виклав досить добре тут.

Харчування, щоб набрати вагу досить легко. Вам просто необхідно харчуватися великий. Якщо у вас є 1000 калорій на підйомі дні з обслуговування, ви отримаєте більше.

Якщо ви вже піднімаючись на деякий час і роблять прибуток щотижня або щомісяця я б запропонував структурування програми по Вендлер за 5-3-1 програми. Що є кращим і найбільш гнучкі програми, щоб мати можливість структурувати свій підйом і свою працю майстерність та кондиціонування, які будуть дуже важливі для вашого виду спорту.

+896
novemberwhisky 21 черв. 2014 р., 11:01:17

Загалом ставлення в тренажерний зал: кожен працює для себе, тому все тримає в собі. Це може дати ідею, немає місця для спілкування, але насправді найчастіше все навпаки.

Ви знайдете більшість людей в спортзалі кооперативного і знаючі, але тільки коли ви починаєте говорити. Якщо ти не розмовляєш, то ти припустити для себе і зберегти для себе.

+882
vnndaily 18 жовт. 2017 р., 05:32:14

Я знайшов найкращий спосіб почати бесіду (і спосіб завести друзів в спортзалі) просить когось на місце або пропонує віддати чуже місце.

+868
StephanieF 15 вер. 2011 р., 23:59:27

Я не думаю, що вони дійсно дають вам все, що багато чого у важкій атлетиці. Для їзди на велосипеді, ви теоретично будете отримувати більше зворотного зв'язку на педаль гальма, але це буде компенсовано не тримає тверда в туклипсы або інший ремінь. По більшій частині, VFFs гарні для кращого усвідомлення руху (у мене є друзі, які клянуться їм для бою на мечах). Вони забезпечують дуже слабкий захист від ударів зверху, тому вас втратити на невеликій кількості захист від падіння штанги на ногу, що взуття, як правило, дасть вам. Є незначні вигоди від здачі пальцях, природно, поширилася в плані стабільності.

Що сказав, вони дорогі, довговічність-це трохи сумнівно, вони не водонепроникні, і вони далеко не диво, що люди пропонують її (що і є причиною для поточного колективний позов).

Я сам собі поставив, і мені набагато більше подобається моя thinsoled Huarache сандалі.

+800
calvinf 11 груд. 2013 р., 02:53:43

В першу чергу, позбутися ідея поставити на 10кг в 6 місяців не набирає жир. Шість банок-невроз не є вашим другом, коли ви намагаєтеся побудувати м'язи. Нічого страшного, хоча, сало легко нарізується як тільки ви отримали м'язова база відпрацювати.

По-друге, статистика дуже нетипово для проміжної стеклопод'емника (див. Мій коментар вище). Якщо ви не потрапили на проміжні орієнтири, Ви б скластися досить добре Починаючи сили (або будь-якого іншого новачка це сила рутини, але я не знаю багато про них).

Навіть якщо ваш ліфти сильні вже ви повинні бути в змозі спиратися на що Починаючи з чинність, з урахуванням маси прибутку ви отримаєте. Ви будете мати, щоб з'їсти як звір, хоча (про 4000kcal в день), і ви будете худнути разом з м'язової маси.
Що сказав, з м'язової бази ви будуєте ви зможете позбутися від жиру досить швидко. Якщо ви будете слідувати програмі на 4 місяці і на 2 місяці, ви б навіть відповідати ваш 6 місячний термін.

Що стосується добавок, є одна річ, ви повинні розглянути можливість: добавки не буде виправити вашу дієту для вас. Якщо ви не отримаєте ваш харчування з метою добавки не допоможуть вам багато. З урахуванням сказаного, є деякі добавки, які можуть допомогти вам досягти ваших цілей:

  • Сироватки: найдоступніший протеїн. Якщо ви не отримуєте достатньо білка з їжею, це гарне доповнення. Коктейль з 40г сироваткового після тренування, є достатнім. Отримувати білок з коктейлів не.
  • Креатин: може допомогти підвищити міцність (валики виробництва АТФ) і розмір м'язів (необхідна кількість клітин). Приймати по 5 г в день протягом чотирьох тижнів (фаза завантаження), потім падіння до 2-3г на день. Візьмемо, коли ви хочете, але на велосипеді треба.

Ось дві речі, які я б рекомендував. Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від ваших тренувань, ви могли б думати про перед - і пост-тренування формули, які містять всякі незвичайні хімічні речовини (бета-аланін, кофеїн і т. д.). Слова на гейнери: більшість з них прославлено цукор-трясе, і я дуже не люблю їх за це. Якщо ви абсолютно повинні отримати половину вашої 4000kcal в рідкій формі, а не пити молоко.

+776
jimpo 4 січ. 2011 р., 19:50:44

Я намагаюся з'ясувати, якщо є більше, ніж просто традиція до порад поїсти три рази в день. Рада діє? Воно приходить з надійних джерел?

+770
Christopher James Whitson 3 вер. 2012 р., 23:08:13

Я дивився багато відео на Ютубі і шукали на Google, але я розчарований, тому що мій АБС не настільки певними, як я думаю, вони повинні бути. Мій раціон харчування-це добре, я вирізав цукор і не їм нічого, що містить цукор.

Мої питання:

  1. Я повинен з'їсти багато фруктів і овочів теж для ABS?
  2. Які вправи будуть найбільш ефективними для моєї АБС?

У мене немає грошей, щоб піти в тренажерний зал, тому я можу тільки тренуватися вдома.

Які тренування мені дасть очевидні результати, тому що я багато працював над своїм пресом. Я знаю, що їжа відіграє важливу роль, але я думаю, що мій розпорядок АБС не добре. Я тренуюся АБС кожен день, тільки вранці.

Я сподіваюся, щоб дати мені добру інформацію, я не професіонал і може зробити щось не так.

Дякую

+766
rhefley 22 квіт. 2017 р., 05:03:49

Я підозрюю, що у мене багато дисбалансів в моє тіло, завдаючи біль.

Як мені оцінити і виправити їх?

Я очікую, щоб проконсультуватися з фахівцем, який професіонал-це частина питання. (Регулярні індивідуальні заняття вище мого бюджету. Я збираюся зайнятися пілатесом).

Вправи/лікування повинно бути специфічним для моєї проблеми, тому не будь-клас пілатес-просто тому що це добре для балансування мого тіла.

Я дивлюся трохи на функціональні руху скринінгу/ системи

+683
dvdddv 17 черв. 2012 р., 09:03:45

На початку цього року, я поставив питання, щоб зробити нескладний план/програма, яка вимагає від мене мінімум зусиль, щоб запам'ятати розклад. Тобто, мені не потрібно, щоб відкрити графік, щоб перевірити план. Я розумію, що це компроміс, і я зробив мій розум, що мені знадобиться років, щоб отримати тоноване. В той час у мене був цей відповідь: Раз в 2 дні робити провали, присідання і підтягування до відмови. Він upvotes і ніякої критики, тому я думав, що коли-небудь я побачу результат (1).

Однак, вчора мені повідомили, що це не так (2). Я хотів би знати, чому. Якщо у вас є кращий план для мене, я думаю, що це краще для всіх, якщо ви відповісте на перше питання.



(1) Є проста програма, що я не повинна дивитися на всіх?
(2) Як я повинен робити, коли робити "мінімальну" програму?

+677
Joe Mac 27 серп. 2010 р., 21:23:01

Я зробив невелику, дуже ненауково перевіряв себе. Я сів на стілець і м'яч 2 рази по 30 хвилин і в середньому пульс і ккал/5 хв. Відбійник на початку викликала мене пити каву. Як ви можете бачити, пульс дуже схожі і різниця в Ккал теж досить незначним.

enter image description here

enter image description here

В середньому я спалюю близько 1-1.1 ккал / хв, що досить мало, враховуючи, що мій 2ч запустити вчора спалили в середньому на 12 ккал/хвилину.

Таким чином, хоча ваш пробіг може змінюватись, я б, напевно, горить десь між 60 і 90 ккал/год незалежно від того, на чому я сиджу. Щоб отримати 45 ккал більше, ви, ймовірно, потрібно бути дуже нестійкому положенні.

+622
nargizfanatik 12 жовт. 2012 р., 06:36:23

Тобі було дано розгорнуту відповідь вище.

Оскільки ваша мета-витратити мінімум часу для досягнення найкращих результатів, пропозицію буде чергувати штангу і гантелі, починаючи з гантеллю.

Починаючи з гантеллю готує координації своїх рук. Крім того, якщо ви втомитеся під час реп, це буде простіше для вас, щоб видалити їх окремо.

Як ви стаєте сильнішими, ви можете включити штангою на тренування. Чому акрил? Ну, це безперечний король вагового обладнання. Вам потрібні гантелі, щоб збільшити інтенсивність тренування. Хоча ризик травм вище, ви зможете отримати набагато більшу віддачу для вашого часу.

Чайник-дзвони повинні бути включені у ваші тренування. З-за нерівномірності розміщення маси (порівняно з гантелями і штангами), ви будете витрачати більше енергії при тому ж рівні вагу. Якщо ви почнете з цим обладнанням і може обробляти великі ваги з його (без виходу з програми), це має забезпечити вам кращий результат на передпліччя і порівнянних результатів на грудях.

Сміт машина? Не витрачайте свій час на це (якщо інші не доступні, в цьому випадку це може бути час, щоб підписатися на інший тренажерний зал). Переваги вільних ваг над машинами численні і освітив все через Інтернет: тут, тут, і тут, є лише прикладами.

А тепер іди пожги ГОО :).

+599
Angerson 26 груд. 2012 р., 12:51:19

Кожен зараз і потім я прочитав у цій статті Генрі Роллінз. Взагалі-то я друкувала частина його і записали в моїй вітальні. "Залізо Ніколи Не Бреше"

Крім того, я думаю, що постановка реальних цілей і спостерігав прогрес по відношенню до них величезний.

+577
jondro 10 квіт. 2019 р., 11:36:11

Я почав стежити за цією вантажопідйомне рутини і скорегували моє споживання білка відповідно. Я повинен бути їдять більше калорій в цілому, або мені тільки подумати про кардіо для цього?

+474
Usaxelo Usalexoze 28 лип. 2019 р., 07:28:50

Поки ви перебуваєте в дефіцит калорій, ви будете втрачати вагу незалежно від того, що ваш поточний відсоток жиру в тілі знаходиться. Скільки з цього ваги-жир, а скільки м'язи буде залежати від вашої підготовки, дефіцит калорій і поточний %жиру.

Кардіо зовсім не потрібно, щоб втратити жир і досягти дуже низького % жиру. Він просто робить його легше, так як більшість людей насолоджуватися їжею і залишатися дефіцит калорій протягом дуже довгого часу, просто їдять менше може бути досить неприємно. Крім того, він може бути дуже корисна річ, щоб зробити (до певної міри).

+361
jbejar 23 січ. 2018 р., 16:22:34

Комплекси вправ є найбільш важливими.

Крім того,

Якщо втрата ваги є вашою метою, то дієта становить 50-70% від усього. Що ви їсте, коли, частоти, я їм перед сном? і т. д... Кардіо інші 30-50%. (Але ви повинні зробити це)

Якщо нарощування м'язової маси ваша мета, то тоді дієта становить 50-70% від усього. (див. вище) Екстремальні тренування-це інший 30-50%. (Але ви повинні зробити це) Не нехтуйте важливість їжі. Комплекси вправ є найбільш важливими. Не витрачайте свій час на виділення більш дрібних м'язів. (Тобто біцепси, АБС, і т. д..) Якщо ви вже робите більше рухів суміш. (Жим лежачи, присідання, для жиму від плечей, тяга вгору/тяга вниз, тяга) ці вправи є найбільш важливими для масового будівництва.

Я просто хотіла додати, ви говорите, що ви робите 1 інтенсивний набір у вправі. Якщо так не забувайте про розминку широко. (Можливо, ті ж набори з низькою вагою)

+335
orien 9 вер. 2019 р., 08:12:37

Я намагаюся з'ясувати, як я можу зробити важкий глют мости з еспандером спокійно. Причина я використовую еспандером-це портативний і підходить мій нинішній спосіб життя. Мій нинішній глют міст становить 110 кг з гантелями(зараз у мене немає доступу в тренажерний зал). Я зробив деякі дослідження в інтернеті і знайти різні типи опору використання смуги на мосту глют.

enter image description here

Перше, що я виявила, створює крутний момент на мої плечі. Мене турбує цей рух може створити травму на мої плечі. Це progressible руху в довгостроковій перспективі?

+319
monkeysquid 11 серп. 2011 р., 22:11:56

Тренажерний зал в даний час я тренуюся в не мають обладнання для Олімпійських піднімаючись зі штангами, так що замість цього я використовую гантелі Олімпійські підйоми і скачки коробки (з однієї ноги або обох) бо сила моя/навчання вибухонебезпечність. Однак, я трохи втратив про те, як оцінювати мою коробку стрибок прогресу, і скільки я повинна чекати в той чи інший період часу.

З моєї штангою влада чиста, я знав, що в якості середнього розміру, кілька-спортивні чоловіки нового підйому, я можу чекати, щоб додати приблизно п'ять фунтів в моїх силах, миється щотижня або навіть кожне тренування, поки не досяг приблизно трохи менше мого власної ваги. Я не знаю, що додати до моєї коробці стрибок (висота? Репс? вага?), або скільки, або скільки чекати через місяць або рік.

Моя нинішня програма, орієнтовно:

  • Світ 10 - до 20-реп спині, присідання, близько 40кг, для рухливості кульшового суглоба
  • 3 підходи по 5 присідань стійка, близько 75кг, з 2 до 3 хвилин відпочиває, під час якої я роблю набір 5 Коробка стрибає приблизно висоти стегон, роблячи для в загальній складності 3 комплекти 5 Коробка стрибає з supersetted Передні присідання
  • 1 Набір з 5 станова тяга, близько 130кг або 3 комплекти 5 в одну руку гантель уривками близько 24кг
  • 3 підходу підтягувань, ~10-12
  • 3 комплекти діпи, ~15-20
  • іноді metcons від каталізатора атлетика або Росс Enamait

Маючи на увазі, що моя мета полягає в тому, щоб використовувати його в якості навчального інструменту для розвитку вибухової сили (не для поліпшення мого вікна стрибати як такої), як виміряти прогрес з вікна стрибати? Які результати слід очікувати? Я повинен стрибати на шість дюймів вище, після першого місяця, або трохи більше в місяць за перший рік, або мою здатність робити більше повторень збільшується, а висота залишиться незмінною? Я повинен тримати в полі висота постійне і поліпшення виміряти з вертикальним тестового стрибка? Особистий досвід вітаються, як і посилання.

+274
GoinBackToCali 26 жовт. 2016 р., 03:17:57

У мене був плювок ремонт. Це ж операція, тільки якір (у мене була тільки одна) знаходиться у передній частині верхньої губою.

Цей вид операції має неймовірно довгий час для відновлення, тому що cartilague займає багато, щоб зцілити. Після деяких Google ви побачите, як професійний глечики з гри майже на рік. І вони професійні спортсмени з особистими у їх розпорядженні лікарів...

Ви повинні слідувати інструкціям вашого хірурга. Але в загальному випадку це виглядає так: в перші чотири-шість місяців після операції повинно бути дозволено тільки велотренажером. Ви хочете, щоб уникнути фізичних навантажень, таких як біг, і ви не хочете ризикувати, падіння на руку (що б напевно погубити операцію).

Після шести місяців мій хірург дозволив мені почати працювати.

У 8 місяців після операції я почав плавати. В 12 місяців я почала силові тренування в тренажерному залі.

Зараз (через 17 місяців після ОП) я можу робити все, що хочете, але я буду триматися подалі від важких пресів плече, назавжди.

Будьте терплячі. Тільки на велотренажері на даний момент. Та ні, не використовувати еліптичний тренажер або що-небудь подібне (ви можете впасти на руку). Тільки на велотренажері.

+251
telotortium 20 квіт. 2019 р., 11:14:10

Багато людей звикли до великої кількості вхідних цукру в крові, через карбюратор-важкі страви і закуски протягом дня. Це може привести до різкого стрибка і краху цикл, який залишає вас втомився, особливо в середині дня. Перехід на дієту з низьким вмістом вуглеводів і пропуск сніданку може допомогти стан ваших клітин, щоб підтримувати стабільний рівень енергії без введення глюкози з травного джерел. Для мене, інтенсивні вправи після полудня або більш швидко, також допомогли.

+230
user10991 11 вер. 2015 р., 09:15:38

Моє питання: чи всі надлишок енергії, який залишається кожен день завжди йдуть в жир, або це може бути даремно або якось утилізувати? (наприклад, не перетравлює всі 100 відсотків?) Тепер, я не прошу "сторони" свідомо роблю це, я розумію, що це може бути важко, але фізіологічно кажучи, зробити будь-такий утилізації процесів існують?

Це мій головне питання, але тільки на ще деяку ясність:

Назвемо всю енергію, хімічно, що містяться в день харчування А. Нехай вся енергія, отримана організмом від перетравлення їжі, що Б. А = Б? Якщо б менше, воно завжди менше, ніж на якісь постійний фактор, чи це залежить від що відбувається в організмі?

Далі, дозвольте c бути всі енергії, що використовується організмом для "реальної роботи" як керувати м'язами, посилаючи електричні сигнали в neurosystem, працює всі хімічні реакції, які вимагають енергії в клітинах і в побудові нових клітин.

Тепер, давайте скажемо, що будь-який день c менше, ніж Ст. Так от, головний моє питання пояснили в змінних буде: будь-який день, робить всю зайву енергію (в-З) всі підуть в жир, або Частина може бути знищені якимось чином? Якщо так, то як? (знову-таки, не "як мені це зробити?", детальніше "які фізіологічні процеси йдуть, якщо це трапиться?".)

Це здається так, тому що люди, здається, мають дуже різні метаболизмы, деякі не товстіти незалежно від того, скільки вони їдять (не тільки можете свій метаболізм спалювати, але коригування в свій раціон) , а інші набирають вагу дуже легко за допомогою всього лише трохи зайвої енергії.

Які фізіологічні механізми цього?

-- Оновлення -- Дякую за ваші відповіді, я спробую прояснити суть питання.

Загалом, сенс такий: "фізіологічно, як деякі люди, здається, щоб тримати свою вагу незалежно від того, скільки вони їдять? (Вони зберігають ту ж вагу, якщо вони їдять багато, але якщо вони їдять нормальних кількостях). Тому що вони робили це означає, що правило "всі надлишки енергії, що засвоюється, але не використали переходить в жир" не застосовується. Для них надмірною, здається, не піти жир, так де це не піти?" Наприклад, дивіться посилання в цьому відповіді на інше запитання: немає такого поняття, як хардгейнеров? {позначку "головне питання"}

Я бачу тільки 2 способи це відбувається, і я буду продовжувати використовувати мої змінні, хоча вони і не є 100%-куленепробивний звичайно, враховуючи такі речі, як організм перетравлює власні клітини, таким чином, сортування-збільшення B без збільшення; с використовується для травлення (збільшення B), і так далі. Думаю, змінних, як просто спосіб пояснити питання і мають загальну математичну картину того, що відбувається. Також зверніть увагу, вони розраховують тільки на енергію, але не вітаміни/білки/і т. д.

Або 1) будь, Котор дали день, співвідношення А/Б начебто той же, і залежить тільки від А) універсальний особистий метаболізм (не сильно зміниться з дня на день), б) в цей день дієта З) може бути, деяких другорядних, випадкових факторів, таких як суб'єкта, рівень стресу і так. Таким чином, якщо B>C, то має бути якийсь механізм в організмі, який може використовувати довільну кількість енергії для робити те ж саме, і він використовує більше енергії, якщо людина в питання багато жерти, і менше, якщо вони їдять нормально. Що це за механізм і як він знав, скільки енергії використовувати? Яких-небудь конкретних гормонів це робиш? Чи це будинок деяких хімічних речовин, а не іншим?

2) Будь, Котор дали день, якщо було багато надлишкової енергії (Б-С), процес травлення На наступний день регулюється таким чином, що на наступний день (або "період часу", я не думаю, що наш організм планів за добу, але використовується тільки для наочності) а/в-співвідношення стає вище, тому на наступний день Б буде нижче, і таким чином (Б-С) на наступний день будуть нижче, або навіть негативним, тим самим запобігаючи будівництво жиру. Хіба в цьому справа? Є якісь конкретні відомі гормони/механізмів, що регулюють травлення таким чином? (залежить від загального вектора енергії тіла (надлишок/дефіцит)

Чи я десь якась дуже велика логіці ваду. У цьому випадку, будь ласка, просто дайте відповідь на частини позначені {мітка "головне питання"}

+209
zara13 27 черв. 2011 р., 04:52:21

Деякі з процедур у мене було кілька м'язів в той же день. Наприклад: 1-й день і груди, спину, біцепс і плечі під час дня 3 і трицепс, ноги, груди і плечі

Я в даний час намагається поліпшити і отримати масу. Я 68 кг, 175см і я тренувався протягом майже двох років.

Може бути, це тільки моя думка, а не процедури повинні зосередитися на максимум 2 м'язи? Наприклад, в день 1 буде біцепс і груди? Так як я намагаюся стимулювати тих конкретних деталей, щоб зробити їх сильніше і збільшити (або зробити їх більше)

І приходять до цього, чи є спосіб зробити це оптимальний порядок? Наприклад, це більше рекомендується працювати біцепс і трицепс, а не біцепс з грудьми?

+195
Leo Rubiano 15 лют. 2016 р., 04:24:50

Я 5'10". Я важив 193 фунта в травні минулого року, зараз у мене скоротилася до 164 фунтів(тягне на один і той же вага протягом 2 місяців) з 23% жиру. Мені потрібно позбутися від цих і збити моя вага 154, який є відсікання за те, що підходить для мого зросту. Я піднімати тяжкості. Я роблю ноги, але я все одно відчуваю, що моя попа як-то не в формі, у мене в животі є жирок(це досить категоричний), моя груди точно не розірвав(якщо я не зробити груди протягом 3-4 днів, він як би виштовхує в незручній формі). Мені потрібно виправити всі ці(я планую з лютого). Я можу робити віджимання, а не підтягування. Так я тягне з тим же вагою протягом декількох днів, я знаю, що я щось змінити. Зараз я займаюся гирями близько 3-4 днів на тиждень, чергуючи нижню частину тіла(Присідання,станова тяга, чайник дзвін гойдалки), верхня частина тіла(СМП, віджимання, плечі, bicepts завиток(25 фунтів)). Мені потрібно виправити мій жир, підтягнути мій живіт плоский живіт, локон моїх плечах більше. Я роблю щось неправильно, ви змінили б щось про те, що я DNG в досягнення те, що я хочу. Тренер в тренажерному залі наполягає на тому, що я роблю те ж саме, але я думаю, що потрібно щось змінювати. Я знаю, що там буде багато аналогічних ниток і вибачте за нестандартної проводки.

+193
stanete 26 вер. 2016 р., 09:39:56

Так, і є більше, щоб розглянути, ніж просто м'язової маси.

Близько 70% від загального людини, витрачання енергії відбувається за рахунок базального життєвих процесів в органах тіла (див. таблицю). Близько 20% з витрати енергії відбувається від фізична активність і ще 10% від термогенезу, або переварювання їжі (термогенез після прийому їжі).[6] Всі ці процеси не потребують споживання кисню разом з коферментами, щоб забезпечити енергію для виживання (зазвичай від макронутриенты вуглеводи, жири і білки) і вигнати вуглекислий газ, з-за обробки в циклі Кребса.

На БМР, велика частина енергії витрачається на підтримання рівня рідини в тканини через шкіру, і лише близько однієї десятої витрачається на механічну роботу, такі як травлення, серцебиття і дихання.[7]

Джерело: Вікіпедія

Ключова річ, щоб відзначити, що РМР є, по суті, ваш загальний витрата калорій, якщо ви повинні були лежати, нічого не роблячи весь день. Додати якусь активність, і це число зростає.

Як BMR і РМР представляють тільки відпочиває витрата енергії, коригування повинні бути зроблені з урахуванням вашого рівня активності. Це робиться шляхом множення ваш BMR або RMR на коефіцієнт активності (Макардл і співавт 1996). Зверніть увагу, що наступні чинники активності також враховувати термічний ефект продуктів харчування:

Фактор Активності

1.2 сидячий спосіб життя - мало або немає вправу і робочий стіл робота

Злегка активний 1.375 - легкі фізичні вправи або спорт 1-3 дні на тиждень

1.55 помірно активний - помірні фізичні навантаження або спорт 3-5 днів на тиждень

1.725 дуже активний - жорсткий фізкультурою або спортом 6-7 днів у week4

1.9 надзвичайно активні - важкий щоденний фізкультурою або спортом та фізична робота

Джерело: CaloriesPerHour.com

В основному, помножте ваш ПОВ по одному з вищевказаних чисел, засновані на ваш звичний рівень активності. Спалених калорій під час тренування насправді менш значні, ніж більшість людей вірить, тому що люди не знають, що вони також повинні коригувати свої РМР їх поточного рівня активності (тобто лічильники калорії, які використовуються на більшості машин для розрахунку калорій спалювати дати лише частина картини).

Є й інші фактори, щоб розглянути. Таких як тип вправ і енергії, необхідною допомогою. Наприклад, у той час як ви будете спалювати більше калорій під час аеробного тренування, ваш організм буде спалювати більше енергії в цілому від анаеробної тренування, Якщо ви не забули включити відновлення (так, це вимагає енергії, щоб оговтатися від тренування). Я б пішов у більш докладно, але я вже адресував ці деталі з цією відповіддю.

Якщо ваша кінцева мета, щоб втратити жирові відкладення, то є багато інших факторів, щоб розглянути. Найважливіше час сну (баланс гормонів) і дієта.

Якщо ви шукаєте, щоб втратити жирову масу за рахунок збільшення м'язової маси, вважають кондиціонування вашого тіла, використовуючи все більш складні анаеробні кардіо вправи в першу чергу. Таким чином, ваш кровообігу, дихання, збільшення анаеробного порогу зробить підняття тягарів значно більш ефективним, а період відновлення набагато коротше. Побудувати здатність вашого організму, щоб перемістити ресурси в м'язи по-перше , перш ніж починати вимагаючи максимальних зусиль від них.

Коротше кажучи, збільшення м'язової маси дозволить збільшити витрату калорій вашого організму. Але, не звузити фокус до того, що ви зневажаєте іншими факторами (харчування, сон, фітнес).

+141
Vinay Jha 5 лют. 2011 р., 17:17:14

Робити вправи не будуть зменшувати свій живіт. Цільові вправи не магічно спалювати більше жиру в певній частині тіла. Однак, він буде будувати м'язи живота. Якщо ви хочете схуднути в животі, то вам просто потрібно знайти спосіб, щоб спалити більше калорій, ніж ви берете, тому що ви втратите вагу в цілому. Зазвичай кардіо вправи хороші для цього.

Це хороший режим? Це залежить від ваших цілей у фітнесі. Ця процедура виглядає як було б добре для створення верхньої частини тіла, але, здається, ігнорувати серцево-судинну систему і м'язи нижньої частини тіла повністю. Також здійснювати ту ж процедуру протягом трьох місяців може отримати повторювані і призводять до плато, на якому ви не стільки поліпшите.

Нарешті, я хотів би зазначити, що це звучить як мети вашого тренера. Цілі тренера свій власний матч? Хороший тренер повинен працювати зі спортсменом визначити цілі, так як це ваше тіло.

+135
Tech2025 17 серп. 2012 р., 23:49:44

Примітка: багато що з цього взято з моєї відповіді тут, як я вважаю, що вони подібні ситуації. Тим не менш, я знехтував крокуючи, як я біг своїм темпом через калькулятор Макміллана, і я не бачу нічого, вказуючи, що темп був дуже амбітним.

  • Клімат: багато разів люди недооцінюють вплив клімату на змагання на витривалість. Або набагато тепліше або холодніше, або перепади вологості можуть посіяти хаос на гонку.
  • Перепад висот: вгору або вниз суттєво може вплинути на гонку. Спустившись, як правило, краще, у людей набагато більший вплив йде від низького до високого.
  • В гонки по харчуванню: Якщо ви не тренуєте його, не зробити це в день гонки. Занадто часто люди або п'ють/їдять більше або менше, ніж вони роблять під час навчання. Це може зробити сильний вплив на виконання раси.
  • Передстартове харчування: знову ж таки, якщо ви не зробите це на тренуваннях, не робити це в день гонки. См. вище.
  • Крокуючи: це ще одна дуже поширеним для людей, щоб пропустити під час гонки. Вони отримують там, вони збуджені і схвильовані, і вони відчувають себе добре, тому вони трохи більше, ніж вони планували. Навіть кілька секунд на милю швидше на початку можуть поставити вас у величезну діру до кінця гонки. Навіть якщо вам здається дивним, почекайте, поки після 1/2 шлях через гонку, перш ніж ви думаєте про відхилення від плану.
  • Рельєфу: так само, як ходити. Якщо місцевість відрізняється від того, де ви тренуєтеся, ви повинні подорожувати, щоб періодично тренуватися в тих же умовах місцевості, або бути готовим, щоб уповільнити свій темп відповідно.

Тепер для витісняючи, Ерік ім'я, що досить приємно, тому я хотів би тільки додати, що для себе (Н=1), я вважаю, що я, як правило, судома, якщо я не зовсім готова або я натисну занадто сильно, за навчання, я подала.

Єдине, що має інтерес ;мені про свою тренуванні-це обсяг і частота. Ви були б набагато краще робити таку ж кількість тренувань, але поширене через тиждень в 5-7 тренувань, а не назбирав на 4 дні з 50% на один день. Я хотів би зберегти швидкодію, перекласти частину відстані від вашого найдовша траса для Дня і додати в день. В ідеалі я хотів би також збільшити щотижневий пробіг на 50% за раз, але це до вас. Найбільш високий рівень дистанції бігуни десь у діапазоні 85-120 км у тиждень.

+103
ladno 9 квіт. 2012 р., 23:06:03

Як я дивлюся на це, прогулянки ідеальні, коли, намагаючись досягти рівня інтенсивності, що знаходиться десь між ходьбою і бігом. Таким чином, біг повинен бути повільним і Ходячі жваві, так що ходьба і біг сегменти як можна ближче до бажаного в якості можливої інтенсивності. Однак, якщо ви йдете вгору по крутому схилу, потім швидка ходьба може бути надто інтенсивним, і ви повинні будете сповільнюватися і далі.

+68
Parveen Kenwal 2 лют. 2014 р., 13:24:22

Брет Контрерас стаття, найкращий Ab вправи використовує ЕМГ, щоб перевірити, які вправи краще включити АБС. (ЕМГ електроміографія реєструє електричну активність м'яза.)

Брет діаграма середньої і пікової активації для кожної м'язи, для кожної вправи. Середня активації середнього рівня скорочення м'язів у вправі руху. М'язи можуть мати різні рівні активності в різних точках діапазону, пік активації або точки найвищого рівня активації в ході повторення й інший спосіб вимірювання вихідного м'язи.

Всі статті добре читати. Висновки Брета за топ-3 вправ для кожної м'язи живота і м'язів спини є:

  • Пряма М'яз Живота

    Маю На Увазі: Підборіддя Вгору, Висить Ногу Підняти, Колесо Ab

    Пік: Підборіддя Вгору, Висить Ногу Підняти, Швейцарський М'яч Хрускоту

  • Внутрішня Коса

    Маю на увазі: Ab колесо від ноги, Ab колесо з колін, Bodysaw

    Пік: колесо Ab з ніг, Bodysaw, Торнадо кидок м'яча

  • Зовнішня Коса

    Маю на увазі: Ab колесо від ноги, висить ногу підняти, Bodysaw

    Пік: Турецький Вставати, Висить Ногу Підняти, Bodysaw

  • Еректорів Spinae

    Маю На Увазі: На Колінах Підйомника, Хв, Реверс Гіпер

    Пік: На Колінах Підйомника, Торнадо Кидок М'яча, Розширення Поперекового

Так, якщо його розміщень електрод точний, вище кращі вправи націлені на окремі м'язи живота. Цікаво, він також повідомляє про різних рівнях активації м'язів різних частин прямого м'яза.

+43
aksharmty 4 лип. 2015 р., 02:40:50

Показати питання з тегом